Kedi sahiplenmek istiyorum. Fakat dişi mi erkek mi çok kararsız kaldım.
Bence tamamen kedinin karakterine bağlı ama genel olarak erkek kediler biraz daha oyuncu ve insan odaklı oluyor, dişi kediler ise daha bağımsız olabiliyor 🙂 Benim deneyimimde erkek kediler daha çok kucağa geliyor ve ilgi istiyor ama istisnalar da çok var. Asıl önemli olan kedinin küçüklüğünden itibaren nasıl büyüdüğü ve sosyalleşmesi bence.
dişi kedi en iyisi
Dişi kedim var ve gerçekten aşırı uysal 😄 Sürekli gelip yanımda yatıyor, sevdiriyor kendini. Bence cinsiyet kadar kedinin karakteri de önemli ama dişi kediler bana biraz daha sakin geliyor açıkçası.
erkek kedi bakımı daha kolay. kısırlaştırma maliyeti dişi kediden daha ucuz. ilk defa sahiplencekseniz eğer erkek kedi öneririm
124 Okunma
0 Mesaj
4 Cevap Sayısı
0 Beğeni
Kedi ve köpeğinizle alakalı aklınıza takılan bütün soruları sorabilirsiniz.
Soru Sor